Kennismaking & Ervaring - Gebruik LEGO als techniek voor Creatief Denken

Calendar IconEvent hosted by Creativity School

April 20, 2022 – April 20, 2022Online event

People on LinkedIn are goingJoin

Keep up with Kennismaking & Ervaring - Gebruik LEGO als techniek voor Creatief Denken

See who else is going to Kennismaking & Ervaring - Gebruik LEGO als techniek voor Creatief Denken, and keep up-to-date with conversations about the event.

Join the Kennismaking & Ervaring - Gebruik LEGO als techniek voor Creatief Denken experience

About this event

Leren is ervaren, schrijf je in en doe mee!

(alternatieve datum: 8 juni https://www.linkedin.com/events/6915615411631751168/)

Waarom onderwijsmollen, Sascha?

Sascha is een onderwijsmol en innovator altijd nieuwsgierig naar meer. Haar motivatie is zowel leerkracht als leerling toe te rusten met creatief denken om zo voorbereid te zijn op de toekomst en een leven lang leren.

Ben jij ook zo’n creatieve onderwijs geest? Schrijf je dan in en mol met ons mee.

De sessie is in het Nederlands. Neem contact op met Sascha voor de data voor een Engelstalige sessie.